03 March, 2015

פרשנות: נתניהו הצליח לגייס את יהודי ארה"ב | ישראל היום

פרשנות: נתניהו הצליח לגייס את יהודי ארה"ב | ישראל היום
Комментарий: 

אוהבים בסוף רק את חזקים!! ולא שמאלנים שקרנים מתרוממים. תראו מה שמאלנים עשו מרוסיה... פשות גועל מגעיל. ב1913 לפני ששמאלנים בכסף של גרמנים דפקו את הרוסיה היא הייתה מדינה הכי חזקה באולם. שמאלנים יודעים רק לבזבז כספים של אלו שבאמת עובדים.

http://www.israelhayom.co.il/article/262963

פרשנות: נתניהו הצליח לגייס את יהודי ארה"ב

לקראת נאומו מחר בני הקונגרס האמריקני, חימם ראש הממשלה בנימין נתניהו את המנועים ודיבר בפני קהל אוהד במיוחד בוועידת איפא"ק. 

מגישה: ליטל שמש, ארכיון: רויטרס

מהנאום עולה מסר אחד, ברור וצלול. על יהדות ארה"ב, נציגיה, מנהיגיה ופרנסיה להתגייס למאבק הבלימה האחרון נגד ההסכם הרע שעומד בשער. ואם בעבר גילתה הקהילה היהודית בארה"ב עמדה מאופקת מול ממשלת ארה"ב, הפעם נדמה שלא כך הדבר. 

בעבר אולי היו חרדות או חשש מהאשמות בנאמנות כפולה או רחמנא ליצלן חוסר נאמנות למשטר. יהדות ארה"ב הביעה בתקופה האחרונה ובוודאי במהלך הנאום באיפא"ק עמדה ברורה. נתניהו גם ניצל את ההזדמנות וקרא להם בקול ברור – "התגייסו לפני שיהיה מאוחר מדי".

בניגוד לנאומו ב-2011, נתניהו צפוי להיות לעומתי. את אותם אלמנטים שהוא הצניע בנאומו באיפא"ק הוא צפוי להציג בפני בתי הקונגרס. יותר איראן, יותר "אפוקליפסה עכשיו". ראש הממשלה הצליח, באמצעות הדברים שהוא משמיע נגד איראן והתכיפות שלהם, להביא להחרפת הסנקציות על טהראן. 

פעולות אלו, למעשה היוו חלופות לתקיפה ישראלית אפשרית של מתקני הגרעין באיראן. לא בטוח שהנאום יקשיח את עמדות המערב, אבל לפחות יחייב את האמריקנים להישמר מחצייה נוספת של קווים אדומים. 




No comments: