05 March, 2015

הפעם רק ״עלה ירוק״ | קנ



עוד לפני שבועיים לא ידעתי למי אני הולך להצביע, לפני שבוע חשבתי שאני כן יודעה. אבל עכשיו אני בטוח. 
לא טוב, נחליף אותם בעוד שנתיים בבחירות הבאות. צריך לתת ההזדמנות גם לצערים שלא רוצים כל בעיה לפטור או בכוח, או בלתת חזרה שטחים - צריך להיות גם פטרון אחר. צריך לבדוק - לא נדע בלי בדיקה. מי זה לא מת אדם עדיין וזה לחליף יחידי טבעי מיסוגו. תחליף אחר זה סמים קשים והלכוהול. 

אני מצביע ל... כי מיזה עדיין לא מת אף אדם. לוודקה ולהלכוהול אחר אתם לא קוראים ״סמים כלים״? ומה לעשות אם הבריאות שלי לא מורשה לי לשתות?.. #קנ #עלהירוק הלכוהול ובכלוסל אצלהם זה לא סמים קלים... פאק!! אני רוצה להזכיר לכל המטופלים שבכלוסל שמקבלים אנשים פרפלגים וחולים אחרים שיש להם בעיות נוירולוגיות בשפה הפשוטה זה נקרא ״סם אונס״ - עכשיו תחשבו למי אתם הולכים להצביע כי אלו שאתם חושבים להצביע להם גם כך לא חסר להם כוח ושליטה. צריך לתת ההזדמנות גם לצעירים וחדשים. אלו שהתם חשבתם שהם חדשים - מתברר שהם אותו חרא עם שינויים קטנים בצבע אולי אבל עם אותו סירחון.

Oz, הרוב יהיה עדיין בידיים אלו שיש להם פטרון לכל דבר. אל תדאג. רק אולי יהיה למטופלים פחות בעיות. מקווה. ואדם שלא יכול לשתות בגלל בעיות עם בריאות יוכל לנוח בשבת כמו בין אדם - כל אדם מגיע לו ליהנות. לנוח מעבודה. 

למי אתה חושב לא יצביע רופא שלך ולמה? גם אני עוז חשבתי הרבה והים אני הבנתי שבגדול ממש לא חשוב למי מצביע כי כולם משתנים מיד לאחר הבחירות - אתה מצביע לשמאל, מחר הם ימין, מצביע לימין, מחר הם שמאל... ממש לא חשוב, פשות קצת הזדמנות לאחרים. אתה חושב הוא באמת מתקוון לעשות אונש מוות למחבלים?? תחשוב מה יהיה אחר שפעם אחד לפחות אחסלו בכלא מחבל - הוא ישר יהיה סימן קודש וגיבור וזה יעשה לנו רק רע. לפעמים בשביל לגמור כוח לאדם צריך פשות לשחרר אותו להשאיר הכול לידיים של טבע. 

אל דעגה עוז, בעוד שנתיים עוד פעם יהיו בחירות על חשבון שלך ואם לא טוב לך אז תחליף בחירה. 

מה לעשות אם הבריאות שלי ושל אנשים אחרים לא נותן לשתות הלכוהול? - שאלה פשותה!! 

No comments: