03 September, 2014

להפסיק לעשן זה פשות ביותר:

 

לא צריך עזרה בשביל זה - מפסיקים לעשן בלי שום עזרה ציק-צק אם יש מוטיב. שנתיים להגיד לגוף כמה זה מגיעל וזה מספיק. כמה שנים לשכנע גוף שזה מגיעל ואחרי שנתיים רק מחשבה על סיגריה גורמת להקיא.

מה לא ברור? - אני לא מעוניין ולא צריך עזרה. )) הפסקתי ברגע אחד וזהו. יש לי בבית סיגריות, גם טבק - אבל אחר שנתיים שאני אמרתי לגוף שלי עד כמה זה מגיעל - פשות לא אני הפסקתי, הגוף הפסיק במקום מוח. עכשיו עשן של סיגריה גורם לי להקיא פשות. קצת גמישות ופוליטיקה נכונה מול גוף ואפשר הכול.

בקיצור - עצה פשותה ובחינם: ברגע שאתה חושב על סיגריה צריך לאמן גוף לרפלקס של להקיא, בישביל זה צריך לזכור ברגעיים הכי מגיעלים שהיו מהסיגריה.

לפני זה עוברים מסיגריות לטבק לגילגול, זה יעזור כי בטבק אין חומרים שמחזקים רצון לעשן.

 

1 comment:

Anonymous said...

כל הכבוד! כוח רצון ויכולת שלך פשוט מדהימים! ישר כוח!