15 February, 2010

המדינה ישראל מציירת לעצמה דימוי של מדינה הומניטרית ממדרגה ראשונה על חשבונם של נכים כלליים וקשישים חסרי אמצעים

המדינה מציירת לעצמה דימוי של מדינה הומניטרית ממדרגה ראשונה על חשבונם
של נכים כלליים וקשישים חסרי אמצעים.
אני כנכה כללי מקבל שר"מ בגובה כ 3,500 ש"ח לחודש. השר"מ נועד לתשלום
למטפל, המדינה בחקיקתה הצבועה כופה עלי תשלומים הרבה יותר גבוהים עבור
העסקת מטפל סיעודי, תשלומי יתר אלו אני נדרש למממן מקיצבת הנכות הכללית,
קיצבה שנועדה להזין אותי, את המטפל ורכישת תרופות, חימום וכדומה.
שאלתי אם כן לנגישות ישראל עם כל הכבוד לעבודתה: מה עושה עמותה זאת כדי
לאפשר לי נגישות אמיתית הן מבחינה כמותית והן מבחינה מהותית מהסוג הזה??
מה חשובה לי הנגישות הפיזית למבני הציבור אם איני מסוגל לצאת את ביתי כי
המטפל שצריך להוציא אותי מביתי לא מסתפק בקיצבת שרותים מיוחדים מלאים?!
ומה קורה עם נכה כללי שמצבו כה קשה שהוא זקוק לשני מטפלים לפחות. אחד
ליום ואחד ללילה?! כדאי שעמותת נגישות ישראל יתעסקו גם עם התחומים
האפורים והקשים בעניני נגישות ולא רק בנושאים הזוהרים בלבד!
מחכה לתשובות והתיחסות מהעמותה.
עמרן א. 0503072717

http://www.aisrael.org/Index.asp?ArticleID=5890&CategoryID=759&Page=1

No comments: