25 June, 2015

Beats Solo2: החלקים עולים פחות מ-20 דולר, האוזניות נמכרות ב-200 - גאדג'טים - הארץ

Beats Solo2: החלקים עולים פחות מ-20 דולר, האוזניות נמכרות ב-200 - גאדג'טים - הארץ
Комментарий: 

Евреи говорят что разобрали наушники #Beats которые успели уже замозолить глаза и сказали что внутри у них говно максимум на 30$, а 30$ это наушники на Али ни чем не хуже Beats за 200$. Такие дела. Евреи говорят что для придания наушникам "профессионального" веса во внутреннюю часть конструкции вставлены стальные детали не имеющие никакого функционального оправдания кроме утяжеления... 

Я купил там наушники с отличным качеством на уровне мониторов всего за 7$, так-что может евреи говорят правду? 

Beats Solo2: החלקים עולים פחות מ-20 דולר, האוזניות נמכרות ב-200

אייברי לואי, מהנדס בחברת Bolt, פירק את האוזניות של המותג המרכזי בעולם הפופ, וגילה כמה מעט עולים החלקים שמרכיבים אותן

עודכן ב-

אוזניות Beats של ד"ר דרה הפכו בשנים האחרונות לאחד המותגים המצליחים ביותר בעולם האוזניות, והחברה אף נמכרה לאפל תמורת 3.2 מיליארד דולר. ואולם, הן סופגות תדיר ביקורת על כך שההצלחה הגדולה שלהן היא במיתוג ולא בהכרח באיכות. אותם מקטרגים קיבלו בסוף השבוע תחמושת רצינית, כאשר אייברי לואי מהנדס בחברת Bolt, פרסם את תוצאות הבדיקה שערך לאוזניות.

לואי פירק את דגם solo של החברה וגילה לדבריו שהיא עשתה ככל שביכולתה כדי לקצץ בעלויות. הוא העריך את עלות החומרים, ללא העבודה בכ-16.89 דולר (בהערכה גסה). 

Beats Solo2
Beats Solo2 צילום: יח"צ

"אבל ביטס מצליחים למכור את האוזניות הללו ב-199 דולר ומעלה. זה כוחו של מותג; ד"ר דרה וג'ימי איובין מינפו את הרקע האישי שלהם ועיצוב מלוטש כדי להקים מותג מרשים, שהפך מרכזי בתרבות מוזיקת הפופ".

בדרך לשם, מספר אייברי, ביטס דואגת לצמצם ככל האפשר את השימוש בברגים, שדורשים זמן עבודה רב. במקום זאת היא שמה דגש על שימוש בדבק ובחלקים נצמדים.

הגילוי המפתיע ביותר שלו נוגע למשקל האוזניות. הוא גילה כי כדי להגדיל את משקל האוזניות, ולהשרות את התחושה שאיכות הבנייה שלהן טובה, החברה שילבה שני חלקי מתכת זהים חסרי כל תפקיד מלבד הגדלת משקלן. לדברי לואי, 30% ממשקל האוזניות מגיע מאותן תוספות אבץ קטנות.




No comments: